Iruña-Veleiako aztarnak bahitu zituztenetik 15 urte bete dira
15 urte bete dira Arabako Aldundiko Kultura Sailak Iruña-Veleiako ez-ohiko aurkikuntzak bahitu zituenetik eta Eliseo Gil eta Idoia Filloy, Lurmen taldea, aztarnategitik bota zituenetik.
15 urte bete dira Arabako Aldundiko Kultura Sailak Iruña-Veleiako ez-ohiko aurkikuntzak bahitu zituenetik eta Eliseo Gil eta Idoia Filloy, Lurmen taldea, aztarnategitik bota zituenetik.
Medikuei askotan etortzen zaie historia gainera: politikak eskala txikian egiten du medikuntzak eskala handian egiten duena.
Giza-senak naturalki egiten duen hori da kolektiboaren sostengu instintiboa eta berezkoa, gainerako ugaztun askorena bezala, dio nire lagunak.
Txertoak kaltetutakoekin eta Angel Bidaurrazaga medikuarekin solasaldia izango dugu bihar, zapatua, Algortan.
Burujabetza/independentziaren bidean, modu kolektiboan ekoizten hasi gara Euskal Herrian (Irunberrin, Nafarroa Garaia). Gogoz bazaude (ekoizten, erosten, trukatzen…): 680732855 (Aitor).
Jabetu behar dugu ez-jakintzaren industria txit potentea dugula Euskal Herrian.
G1 txanpon librean lehengaien biltegia amaitzeko auzolana (esku dirua kentzen digutenerako prestatzen), EKOSINUESTRA ekimenaren baitan.
Repentinitis Klubari buruzko lehen araua: ez duzu Repentinitis Klubari buruz hitzik esango. Repentinitis Klubari buruzko bigarren araua: ez duzu Repentinitis Klubari buruz hitzik esango.
Autobideen kontzesioak amaitu direnean, legea betez, bidesariak kendu dituzte Burgosen, Katalunian, Valentziako Komunitatean…. Hemen, legez kontra kobratzen jarraitzeaz gain, bidezerga berriak jartzen ari dira.
Estatuak makinei esleitu die langileria ekonomikoki zukutzeko eta itotzeko zeregina. Bizitza izorra diezazukeen prozedura administratiboa “automatikoki” abiatuko da, ez duzu jakingo nola eta zergatik, ezta zure burua nola defendatu ere. Ez duzu aurrez aurre hezur-haragizko funtzionario bat izango, formulario telematikoak baizik.
Nerabeek “nor naiz?” eta “zer egitera etorri naiz mundura?” galderei zer erantzun ez dakitenean, hazkuntzak eta hezkuntza-sistemak huts egin dute, eta gurasook eta irakasleok ez dugu gainditu.
Irakasle, nazien kontrako erresistentziako kide… baionar honek gazte-gaztetatik hartu zuen gizateriarekiko konpromisoa.
Hortzak garbitzeko, zopak loditzeko, ogia egiteko… Marokoko azoketan oraindik ohikoa da malba barazki moduan salgai aurkitzea.
Gazatarrak irteerarik gabeko kalezulo batean daude, aurrean triskantza eta hondamena besterik ez dutela.
Animatuko al zara zure inguruan papereko ale berezi hau banatzera?
Diskurtso bat dago, eta ezkerrak eta eskuinak adostasun harrigarria dute, amatasuna esklabotza gisa hartzen baitute. Uste dute amatasuna dela esklabo bihurtzen duena, eta ez amatasuna garatzen den kultura eta gizarte baldintzak berak.
Zertarako hedabideen kontrol korporatiboa? Zergatik gizarte mugimenduen erabilpena? Distantzia soziala, globalismoa, faxismoa edo nazismoa… nondik datoz?
Mugen militarizazioarekin irabaziak lortzen dituen enpresa batek Ertzaintzaren sistema biometrikoa eguneratu du.
Erraza da txikori belarra eta kardabera bereiztea; azken hori samurragoa da, eta zaporez ere leunagoa.
Bihar, ostirala, Taher Alik Oreretako Gaztaño auzoan hitzaldia eskainiko du. Aukera paregabea Palestinan gertatzen ari den guztiaz informazio zuzena jasotzeko. Azaldu!
2014ko Gazako Zerrendako gerra eta gutxira grabatua, dokumental honek hamar haur palestinarren bizitzak indarkeriak nola eraldatu zituen erakusten digu.
Ganora bariko proiektua dala. Kaltegarria, zentzunbakoa, ustela. Turismoa, ekonomia, aurrerabidea, blablabla. Betiko matraka bardina, betiko modus operandia.
Aldarrikapenak sindikatuek bidaltzen dizkigute, protestaren lehentasunak aldez aurretik jada egituratuta, prefabrikatuta… Hain da erraza; ez duzu ezer egin behar.
Osakidetzak Azkoitiako Elkargunea erabili nahi du txertaketa kanpaina bikoitzerako, eta Azkoitiak Aktiboak desadostasuna adierazi du.
XIX. mendeaz geroztik gerrak negozio handi bihurtu dira. Gurpil zoro honekin amaitzeko, ezinbestekoa da herriak bere informazio-iturriak izatea.
18:00etan. Gernika Lumo, Pasilekua. Elixabete Etxanobe, Bizkaiko Ahaldun Nagusi hori: zabalduko gonbitea Bizkaia osoari, mese?
Suediako akademiak RNAm “txertoak” jartzen ditu milioika bizidunen salbatzaile moduan, baina 2020 urtera arte terapia mota hau gizakiengan erabiltzea DEBEKATUTA zegoen.
Badira eta izango dira beste batzuk, euskal burgesiaren eskaintza poliziaren eta hondeamakinen indarkeria itsua denez.
«Ospatuko dugu Gipuzkoako mendiak babesteko sarea sortu eta sendotu dugula eta aldarrikatuko dugu mendiak aske nahi ditugula, industrializatu barik»
Zergadunon 40 milioi euro gorde dituzte Guggenheim Urdaibai makroproiektuaren parte diren museo bi Urdaibaiko Biosfera Erreserban eraikitzeko.
Orain Espainia bi euskal militante abertzaleren oroimena bereganatzen saiatzen ari da.
Ustez bakearen hiria zena nola odola nahiz oinazearen hirigune bilakatu zen. Hiritartasunaz aritzeko, bada, funtsezkoa. Beraz, zer dakizue Jerusalemi buruz?
Beste bitamina eta mineral asko ere badauzka. Entsaladan jaten dugu.
Bizkaiko Medikuen Elkargoak Covid txertaketa eteteko gure eskariari zeharka erantzun dio esanez “txertaketaren aurkako gizarte alarma eragin dugula argumentu barik”.
Palestinaren aldeko manifak debekatuak Frantzian “ordena publikoan nahasmenduak edo istiluak eragin ditzaketelako.”
Euskal Enplegu Zerbitzuak aurpegi-errekonozimenduan eta hatz-markan oinarritutako softwarea du, Indra aholkularitza-enpresak egina, erakunde publiko horrentzako kontratuak manipulatzeagatik isuna jaso duen berbera.
Ordutik, badugu zuzenbide ez berezia, ia unibertsala, ia neutroa, eta jakina, berdintasun konstituzional totemiko bat. Espainiakoa, noski. Hizkuntza bezala, komuna.
Askori odola irakiten jartzen zaigu horrelakoen aurrean. Nagusiek erabaki dezakete zer egin; umeek ez.
Ikuspegi honek euskalgintza ere kutsatu du, eta bi ideia ezarri ditu: bat, arazoen konponbidea norbanakoen bizkar dagoela; eta bi, zapaltzen gaituen legedi baten markoan ibili behar dugula nahi eta nahi ez.
Troiako zaldiak nola, barrutik usteltzen dituzte boteredunek kolektibo herrikoi horiek, beren printzipio teorikoen kontrako mugimendu bihurtuz.