Guggenheim Urdaibai? Ez, eskerrik asko! Urriaren 28an, ongi etorriak Gernikara!
Ganora bariko proiektua dala. Kaltegarria, zentzunbakoa, ustela. Turismoa, ekonomia, aurrerabidea, blablabla. Betiko matraka bardina, betiko modus operandia.
Ganora bariko proiektua dala. Kaltegarria, zentzunbakoa, ustela. Turismoa, ekonomia, aurrerabidea, blablabla. Betiko matraka bardina, betiko modus operandia.
18:00etan. Gernika Lumo, Pasilekua. Elixabete Etxanobe, Bizkaiko Ahaldun Nagusi hori: zabalduko gonbitea Bizkaia osoari, mese?
Zergadunon 40 milioi euro gorde dituzte Guggenheim Urdaibai makroproiektuaren parte diren museo bi Urdaibaiko Biosfera Erreserban eraikitzeko.
Elosuan izango dugun baraualdi esperientziak onura ugari ekarriko digu pertsonalki eta herri gisa. Uztailaren 21etik 27ra izango da.
Ze hizkuntzatan egiten dugu amets? Ze hizkuntzatan bidaliko dizkiegu bizidunei uhinak, izpirituan disolbatu eta mundu materialari agur egingo diogunean, ari-mehe horretatik?
Nola irudikatu dezakegu kolektiboki eta gizarte moduan inteligenteagoa, emankorragoa, sormentsuagoa eta dibertigarriagoa izan zitekeen erantzun soziala, 2020ko estukada hartan?
Xilbeira, Altzuart, Zulaika, Durana; ta kanpoan artista andana.
Goizuetan dugu hitzordua heldu den ostiralean, martxoak 3. Animatzen zaituztet zuena egin dezazuen kanta eder hau.
Gasteizkoaren gomuta
osatzeko gogoaz
Txosten zirriborroak behean, eta txosten txukuna 15 egunetan izango dugu.
Smartphonek-eta itzel errazten duten teknologia eta internet erabilera gehiegizko eta osasun-kalteak gainditu. Jazarleak nola geldiarazi, alde guztietatik, hor jarri ditzagun buru-bihotzak.
Herritarren batzarrak aspaldikoak ditugu. Eta sen horri heltzea proposatzen dugu. Batzartzeko modu sortzaile, atsegin eta emankorragoei buruzko interesa duenak, aukera aparta du Bilbaon irailaren 26 eta 27an. Independenteako jendearentzat (ere) berezia izan daitekeen oparia.
Parte-hartzaileek beraiek sortuko eta kudeatuko dute euren agenda, garrantzi estrategikoa duten gai nagusien gainean, aldi berean emango diren lan-saio paraleloak.
Osasun arloak bezala, bertsolari eta zale askok azken hamarkadetan erakundeen itzalpera egin du nabarmen.
Institutuko ‘Zuzendaritza Taldea’ kanpoko agente ezezagunen aginduak betearazteko burokrata akritiko eta arriskutsu batzuen taldea da. Ikasle eta gurasoen aurkako interesak gailentzen zaizkienak.
Osasun arloak bezala, bertsolari eta zale askok azken hamarkadetan erakundeen itzalpera egin du nabarmen. Eta bertan goxo bai, baina menpeko, diru-laguntzek hanpatutako mundua da hori, eta benetako egoeretarako uzkurregia, antzuegia.
Azaldu dizkiet han maskarabako bat lanean moldatzeko modu posible ugari badirela, eta horrek antolakunderako onura ugari dituela. Alperrik oraingoz. Erantzunik ere ez proposamenoi. Sentsazioa, estresak estuegi bizi gaituela eta arrazoibideak galduta gabiltzala.
Maitasuna eta askatasuna. Amorea, adorea eta umorea. Aurrera! Portugalete, vino clarete, edango nuke basu bete!
Ikasle, langile, irakasle, guraso eta herritar orotarikoek bat egiteko deia. Institutuko zuzendaritzaren jite ustelari planto.
Bitxialdia hasi zenean beldur fisikoa sentitu nuen, “militarrak kalean” Gasteizen, Iruñean, horrelakoak heldu zitzaizkidanean. Beti pentsatu izan dut, inoiz gerra batera gonbidatuko banindute ihes egiten saiatuko nintzatekeela molde guztietan, urrun. Badagoela beti zirrikituren bat pozik eta pakean bizitzeko.
Barre apur bat ere egin ahal diogu egoerari, ez ala? Aukeraz eta sormenerako zuloz betea dugu oraingo sasoia. Iritziak iritzi, batasunerantz hurbildu gaitzake berbak berak.
Osasuna, euskeraz, osotasun ona: mentalki, psikologikoki, espiritualki, fisikoki eta animikoki oreka edukitzea. Gaixotasunei aurre egiteko oinarrizko ideia batzuk gogorarazi dizkigu: beroa, ohea, salda, kaka eta denbora. Herritarrek bazekiten ondo, lehenago: herri osasuna, herritarren esku utzi, ez zientistalariengan!
Jolas-orduetan umeak libre mugitzea; maskararik gabe ahalik eta denbora gehien bizitzea; seinaleztapena zuzentzea, legeak jasotzen baitu hainbat kasutan BAI ibil daitekeela gabe; erabakiak hartzeko institutuen autonomia aztertu eta erabiltzea; pantaila orduak minimizatzea, irakaskuntza ez-presentziala eta on-line bi gauza ezberdin direnaz jabetzea…