Larunbatean ere, arratsaldeko 3etan, Kanboko ezker paretan
Ez dugu onartzen pilota partida ikusteko «txerto paserik» erakutsi behar izaitea. Zatozte inposaketa salatzera.
Ez dugu onartzen pilota partida ikusteko «txerto paserik» erakutsi behar izaitea. Zatozte inposaketa salatzera.
Bada Edgar Allan Poeren ipuin bat, non kontatzen den nola izurrite-olatu batek eremu bat hilabetetan zehar astintzen duen: bertako aberatsak gaztelu bateko hormen artean gordetzen dira, luxu eta dibertimendu artean, zoritxarra kanpoan noiz amaituko itxaroten.
Denbora gehiegitxo daramagu ezer konprenitu gabe eta zerbait ulertu dugulako plantak egiten. Bizitza eta heriotza dauzkagu etengabe jokoan, txantaia handiegia da hori.
Behar bada ez da hain ezaguna esperimentu genikoei buruz erakusten ari diren jarrera.
Kontu handia izan behar dugu onartzen dugunarekin. Eztabaida ez da txertoa bai-txertoa ez. Guztion oinarrizko giza-eskubideak daude jokoan: besteentzako onartzen duguna da gure gizarteak normalizatuko duena, eta gure kontra ere etor daitekeena.
Zer urrun geratzen diren aurreko urteko Gabonak! Eta aldi berean zer gertu sentitzen diren…
La Pollaren kontzertuetan neurri drakonianoak ez betetzeagatik guztiz-guztiz eta zoro moduan —pase segregazionista, mozala eta abar—, mehatxuka hasi da sistemaren prentsa, sinesgarritasuna galduz egunetik egunera.
Arratsaldeko 17:00etan La Casillatik aterako den manifestaziora gonbidatzen zaituztegu. Otsoa etxean daukagu. Azken hondarretan?
Ez sekulan dogmarik edo eskomikurik. Kupidarik gabe, eta siñeste zahar askoren kontra ez gutxitan, Euskal Herri’ko egia nabarmentzen eta mitoen muiña salatzen saiatuko gera
Ikuspegi kritikoa erakutsi duten hainbat profesionalek plazaratu dute manifestua. 20.000 atxikimendu baino gehiago bildu dituzte jada.
«Eta ez dakigu zenbateraino ez den izan heriotzen kausaren parte.» Sendagai onartuak ziren, ala esperimentalak ere bai? Pazienteei jakinarazi zitzaien zer hartzen ari ziren? Gogora dezagun txerto berak sendagai esperimental gisa onartuta daudela.
Ezin dugu osasunaren beste ideia bat eduki haiek agintzen digutenetik at. Ezin dugu pentsatu etengabeko medikalizazioa ez dela beharrezkoa osasuntsu egoteko. Ezin dugu pentsatu badaudela beste aukera batzuk farmazia-industriarenez gain.
Hontza, giza eskubideen euskal behatokia, koronakrisi edo diktadurarenpeko eskubide-urraketak jasotzeko jaio zen 2021eko irailean. Hona ekintza proposamenak
Txerto gabeak izorratuko dituela (‘emmerder’) dio eta horra: txerto-pasea onartu du Frantziak. Ez da lerro buru izanen prentsan.
Haserre horren jatorria beste taldeari egozten diogu, futbol talde bateko zale fanatikoak bagina bezala, arrazoirik dugun ala ez gure buruari galdetu gabe, gogoetarik egin gabe.
Brouard, mediku gisa, bere garaikoengandik bestelakoa zen, egundokoa. Askatasunez eta bere irizpideekiko zintzotasunez jarraikitzen zitzaion korrontea, aspaldikoa izan arren, gutxiengoarena baino ez zen.
Prentsaurrekoa eman dute sumisioaren, obedientziaren eta oker samar ulertutako «elkartasunaren» mozalarekin.
Hauxe daukat eskea:
mandatari antzurik ez
eta elkar babestea,
debeku ororen gainetik
mundu hobea amestea.
Eskubideen bortxaketei ezetz esango dieten alkate, zinegotzi, irakasle, polizia, mediku, erizain, kazetari, atezain eta herritar guztien artean osatuko den fronte demokratiko antifaxista bat eraikitzea presazkoa da, honekin guztiarekin amaitzeko.
Orain pase naziaren kontra daudela iradokitzen dute, beraiek prestatu diotenean bidea.
Batez ere, bizi-higienearen ideiak zabaltzen saiatu naiz, oso egokiak eta ezezagunak direlakoan. Jende askok ideia horiek ezagutu izan balitu, ‘pandemiaren’ adierazpenek ez zuketen hainbesteko arrakastarik izango.
Ulertu daiteke duela urte eta erdi abertzaleak Babian egotea, gaitz berri eta erasokor haren aurrean babian baitzegoen osasungintzakoak, politikariak, kazetariak zein oinezkoak, baina gaur egun berdin jarraitzea ez da erraza ulertzen.
Nire ikuspuntu subjektibotik, ikerketa-lan oso interesgarri eta beharrezkotzat hartu nuen, eta gure inguruan eraikitzen ari ziren inkongruentziekin bat ez zetozen guztiak batzeko dei gisa ere bai.
Oso garai zaharretatik euskaldunok sua gurtu dugu eta sua erabili izan dugu solstizio eta ekinozioen inguruko jai erritualetan.
Test kopurua zeren araberakoa da? Test gehiago edo gutxiago egiteak eragin zuzena baldin badu semaforo kolorean, ez al lirateke test kopuruen irizpideak adostu eta mantendu behar?
Iluntasunean argi izpiei bide egingo diegu, barnean daramagun argitxoa ateraz, bihotzetik bihotzera entzun, aho estalitik aho bizira pasatu eta belarrigorretik belarriprestera.
Euskal hedabide nagusietan ez zuen titularrik izan, baina, izan, albiste garrantzitsua da: EH Bai izan da covid-ziurtagiriaren kontra agertu den lehen euskal erakunde politikoa.
2020ko martxoan “covidaren krisia” deiturikoa hasi zenetik, gizarteko esparru eta maila guztietan banatuta dauden pertsona askok kezka handiz ikusi ditugu gertaera batzuk
Covid ziurtagiriaren eta giza eskubideak urratzen dituzten gainerako neurri hertsatzaile eta errepresiboen aurka protestatu genuen
Abenduaren 18an Donostiako kaleak beteko ditugu oinarrizko eskubide eta askatasunen alde, covid pasaporteak dakarren kontrol sozialaren eta bazterketaren sasi-osasun diktadura berria salatuz.
Gotzone Sagardui andereari buruz egun batzuetan ez idaztea hartu nuen helburu, baina andere honek hitz egiten duen bakoitzean erantzun bat eragin baino ez du egiten; izan ere, kirats faxistaz beteriko bere baieztapenek pertsona hau lanbidez erratu dela pentsarazten didate, Osasungintzako profesional bat baino, Armadako Kapitain Nagusia dirudielako.
Baietz, kontxo, baietz. Berandu samar, birus makiaveliko mutantearen mundu mailako arrakastagatik, eta mundu postpandemiko honi laztanak baino kolpe gehiago falta zaizkiola jakinda, “Tropa do Carallo” dator.
Hasieratik harritu ninduen beste geografia batzuetan ditudan lagun anarkisten artean ere bertsio ofizialarekiko zabaldu zen atxikimenduak.
Itzalean lanean denbora bat daramagunok egun-argitara ateratzen hasi gara. Ahalduntzea hasi besterik ez da egin.
Asteartean jaso nuen Venezuelako Gobernuaren erabakia
Nire semeagatik eta niregatik, guregatik! Linbo egoeratik borrokara! Nik, Asier Guridi Zaloña euskal iheslari politikoak, ondorengoa azaldu nahi diot Euskal Herriari.
Beste mediateketan ere «EZ PASS de liberté-Nora Goaz?» kolektiboak elgarretaratzeak antolatu zituen ber egunean, Donibane Garazin, Azaroaren 24ean, asteazkenez, 30 bat pertsona bildu ginen BAGABILTZAk (BAigorri GAraziko BILZArrak) deiturik.
Esan zaidazu baietz, musukorik gabe, irri farrez, itxi gabe begik, alaiez… Elkar ukitu gabe, gizakiak zertarako gaude? Heriotzaren beldurraren menpe suntsitu nahi gaituzte.